28. maj 2011

Ren afslapning og lækkerier

Dette bliver ikke et langt indlæg, for i dag har været en regnvejrsdag og vi har bare hygget os og slappet af :)

N har lavet lektier og NF og jeg har leget og hygget og drillet Cocio :)

Da NF sov til middag blev jeg enig med mig selv om at prøve at lave macarons. Se mere om det her. De blev ikke helt som min indre perfektionist gerne ville have dem, men taget i betragtning af at det er første gang jeg prøver at lave dem er det vist gået meget godt, og de smager virkelig godt :o) Både den store og den lille spiser dem med velbehag, den lille dog uden chokolade i mellem, da han stadig ikke får slik.

Vores regel herhjemme er at han gerne må få lidt kage engang imellem så længe det ikke sker for tit, og så vil jeg helst selv være der så jeg kan se hvor meget han får. Jeg synes det ville være lidt ondt hvis han ikke måtte få lidt kage når nu hans mor bager så tit. Men slik og chokolade får han ikke, og da han ikke ved hvad det er, savner han det jo ikke ;o)

I aften er der vist nok en fodboldkamp som den store gerne vil se ;o) Så når den lille går i seng så må jeg jo se Harry Potter på min computer, selvom den også bliver vist på tv. Jeg regner i hvert fald med at kampen om fjernbetjeningen er tabt på forhånd :o)

Hav en fortsat god lørdag derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)