20. maj 2011

St. Bededag

Dagen i dag har været rigtig hyggelig :o)

Det startede fra morgenen af med lidt arbejde, kun ca 1½ time for lige at hjælpe et hold venner. Ikke noget vildt og voldsomt, bare stille og rolig. Det er altid rart at kunne hjælpe venner :o)

Da sønnen så havde sovet, besluttede vi alle 4 (os tre + hund) at tage i Jesperhus Blomsterpark og hygge os i det gode vejr. Det er rigtigt flot derinde nu med tulipaner og alle mulige andre tidlige blomster som jeg ikke aner hvad hedder :o) Og så var der proppet med mennesker, men uden at det blev irriterende, det gav bare en hyggelig ferieagtig afslappet stemning. Specielt fordi de allesammen sad og spiste is, mere eller mindre.

Det eneste er dog at man godt kan få lidt ondt af de stakkels heste, eller ponyer er de vel nærmere, der bare skal gå rundt og rundt og rundt og rundt og.....ja ja du forstår vel hvor jeg er på vej hen med det her...en hel dag, med det ene barn efter det andet. Man kunne forestille sig at de efter sådan en dag står og laver strækøvelser for ryggen, når de kommer ud på marken. Jo jo jeg tror de gør det selvom jeg aldrig har set det. Måske får de sig også en martini for lige at slappe af, hvem ved hvad de laver når vi ikke kigger...

Okay det var et sidespor...

Nå men sønnike fik prøvet at køre på motorcykel sammen med far, køre bil sammen med far, sejle i sørøverbåd sammen med mor, der blev han lidt forskrækket til sidst fordi man sejler gennem en mørk tunnel hvor der er sørøverfigurer, skattekister, guldgravere, kanoner og lige inden man sejler ud af tunnelen er der en kaptajn der råber meget højt og lyset kommer først på ham bagefter. Så sønnike gav et lille spjæt i båden, men han var alligevel stolt for han styrede :o)

Lidt billedspam
 Det var lidt for svært at skulle styre motorcyklen og give gas selv så far måtte gå med og hjælpe :o)

En stolt lille mand

Med far ude og køre :o)

Med mor ude og sejle, og her kunne man godt selv styre det :o)

Se far det er mig der styrer :o)

Så stolt er man når man sidder på en motorcykel helt selv :o)

Det er faktisk lidt sjovt det her, det var også derfor jeg prøvede 2 gange :o) (og ja det er Cocio der står i baggrunden)

Så alt i alt en fantastisk dejlig dag og det kommer vi absolut til at gøre oftere :o)

Jeg har også i aften fået gjort rugbrødsdejen færdig så den står nu og efterhæver og skal så bages i morgen tidlig :o) jeg er godt nok spændt på om det bliver godt, det håber jeg virkelig det gør :o)

Og så skal vi måske hjælpe nogle gode venner med at flytte her til byen i weekenden (yay endelig kommer I tættere på :)  ) :o)

Det var alt for denne gang, håber I alle har haft en god dag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)