25. maj 2011

Kageblog

Dagen i dag burde virkelig blive brugt til noget fornuftigt som eks. at pakke lejligheden ned da vi skal flytte i næste måned, eller at tage ud og træne, men mens NF er i dagpleje ville N lave lektier, ja det skal jo også passes, og da jeg af en eller anden grund bare er vildt træt for tiden, ja så ligger jeg her på sofaen med min computer og blogger.....så må jeg pakke senere når vi har hentet lillemanden og puttet ham ud for at sove middagslur :o)

Men det jeg ville frem til var at jeg har besluttet at oprette en kageblog hvor jeg fremover vil blogge kun om kager og søde sager, så på denne blog vil jeg holde mig til at blogge om vores oplevelser og når vi får lavet noget god mad :o)
Hvorfor nu det? spørger du!!

Jo det er såmænd fordi jeg faldt over en sjov side tidligere i dag, Blog2print, hvor man kan få sin blog lavet til en bog, og hvem ved måske det en dag ville være sjovt at have sine kager og kageopskrifter samlet i en bog, og familieoplevelser samlet i en anden bog som ens barn/børn kan få når de bliver ældre ;o) Derfor har jeg valgt at adskille det lidt :o)

Hvis jeg laver en kage som jeg synes I absolut skal se, og som I bare ikke må gå glip af skal jeg nok linke til den ;o)

Hvad skal I lave i dag??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)