8. juni 2011

En både og...dag :o)

I dag er det onsdag og normalt betyder det fridag...det gjorde det også delvist i dag men jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at arbejde i et par timer da vi har ret travlt for tiden pga de kommende ferier der skal afholdes...

Dagen startede med lidt træning...og jeg mener lidt for vi var absolut ikke motiverede i det "lumre" vejr det har været i dag, men lidt er bedre end ingenting :o)
Efter frokost tog jeg på arbejde i en time og 40 minutter, jep I know, hårdt ikke sandt?? ;o) og da det var gjort kom der en til en gang ansigtsmassage herhjemme, jeg er jo selvstændig og min klinik har adresse her ved mig så det er jo dejligt nemt :o) Og det sparer jo lidt i husleje når jeg ikke behøver leje et lokale i byen.

Vi besluttede os for at lave Kyllingelasagne til aftensmad i dag. Denne gang valgte jeg dog at tilsætte hvidløg. Jeg brugte vel ca 8-10 små hvidløgsfed sammen med det løg der jo i følge opskriften også skal i, men det er selvfølgelig en smagssag. Vi er helt vilde med hvidløg herhjemme og det var slet ikke en overdøvende smag, bare et subtilt hint af hvidløg. Desuden tilsatte jeg tørret basilikum og en hel del mere spinat. MUMS det var lækkert og på trods af at jeg allerede var mæt inden jeg havde spist min første portion, spiste jeg alligevel 2 portioner mere fordi det var så godt. Så nu ligger jeg på sofaen og har næsten helt ondt i maven af alt det mad ;o) men det var det værd, hehe :o)


I går fik vi risengrød. Nemt, hurtigt og billigt. Jeg laver nemlig altid det trick med at lægge risengrøden i seng og lulle den i søvn i en times tid så jeg slipper for at røre, og så tager det vel 15-20 min's "komfurtid" max at lave risengrød :o) Jeg tænker at det ikke kan betale sig at blogge en opskrift på det, da alle vel mere eller mindre kan finde ud af det og har deres egen måde at gøre det på :o) men skulle der være en der gerne vil have opskriften så skriv det til mig og så kommer den bestemt også op :o)

Nå ja jeg synes lige I skal se hvordan man sover i sin barnevogn når det er varmt i vejret men pga truende regn har mor alligevel lagt et regnslag over :o)

og hvordan man sammen med sin far laver en hule ud af sin seng :o)
Det var alt for denne gang og i morgen er der atter en dag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)