3. juni 2011

Ny bolig

Ja så fandt vi endelig et hus at bo i det næste års tid. Det er et super lækkert hus på 190 kvm, KÆMPE stort og sikkert også alt for stort for os :o) men vi glæder os allesammen, og det bedste af det hele er at der er en meget stor have til NF og Cocio så de rigtigt kan hygge sig :o) NF er jo en rigtig udedreng, han vil helst slet ikke ind så det bliver bare super godt for ham at komme derom.

Køkkenet og badeværelset er simpelthen også bare så lækkert. Køkkenet er stort nok til at der er plads til jeg kan bage og dekorere kagerne osv og på badeværelset er der et badekar. Jep du læste rigtigt, et badekar ;o) det glæder jeg mig til at bruge :o)

Men bare det at vi nu har fundet et ordentligt hjem til en pris vi har råd til, det giver en vis ro i kroppen. Før var vi lidt pressede og dermed også lidt stressede, og nu skal vi bare pakke de sidste ting og så få flyttet :o) Jubii jeg glæder mig :o)

Lige som en sidebemærkning, i solen i eftermiddag kl 16 havde vi her hos os 36.9 grader :o) Så dejligt, det passer lige til mig :o) men jeg er så nok også den eneste herhjemme som elsker sådan noget vejr, de andre smelter nærmest ;o)

Fortsat god weekend derude!!

1 kommentar:

  1. Du kunne da godt have sagt at I havde fundet et sted at bo. Glæder mig til at besøge jer når I er flyttet. :)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)