18. juni 2011

En træt uge

Den sidste uge har været hård uden egentlig at være det...

Det er egentlig mest fordi jeg er en skovl til at falde i søvn om natten, så jeg har ikke sovet voldsomt meget og derfor har jeg været meget træt. og når man er meget træt føles tiden enormt lang..

Desuden ville jeg egentlig også bare gerne i gang med at få flyttet så vi kan blive færdige med det her flytterod og få en have vi kan være i :o) Jeg har også "fået tilladelse" til at købe nogle frugtbuske og små træer til haven, de kan så bare flytte med os næste gang vi flytter :o)

Der er faktisk slet ikke sket noget i denne uge, det eneste vi har lavet er at være til en træningskamp mod Norges U21 hold, en kamp som blev vundet på trods af at det ikke var godt håndbold der blev spillet...

Da vi var afsted til den træningskamp var jeg lige ude og tage nogle stiklinger af en vild hyldebær så de står nu og hygger jeg i en krukke vand i køkkenet, så må vi se om de gider gro rødder eller hvad :o)

Lidt mad har vi da også fået men det har ikke været det helt nye og spændende...kæresten prøvede dog en ny ting: Kyllingelykke hedder det

 Grøntsagerne er klar til at komme i wokken så snart kyllingen er stegt

Her hygger kyllingestykkerne sig i wokken

Sådan så det hele ud blandet sammen

og sådan så det ud på min tallerken med lidt brune ris under :o) Det smagte faktisk ret godt :o)

Kyllingelykke:
500 gram kyllingebryst filet
125 gram champignon
150 gulerødder
1 dl youghurt naturel
2 tsk mango chutney
1 løg
1 rød peber
1 lille dåse hytteost
1 spsk tandori krydderi
salt
olie til at stege kylling i
Ris

Skær kyllingefileterne i stykker og steg i olien på en pande (eller en wok). Tilsæt tandori krydderi og salt. Skær grøntsagerne i små stykker og put dem i panden også. Tilsæt youghurten og hytteosten og rør det godt sammen. Osten skal smelte. Slut af med at tilsætte mago chutneyen og lad det simre indtil gulerødderne er begyndt at mørne. Hvis man ønsker det kan man jævne saucen med lidt saucejævner (maizena osv). Server med ris.

I denne uge lavede jeg også hjemmelavet guf men det kan du læse mere om på min kageblog :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)