8. august 2011

På tide med et nyt indlæg

Så er det vist på tide med et nyt indlæg fra mig...

Hele Juli måned har været feriemåned mere eller mindre og selvom vi har haft fri har tiden ikke lige været til at være på nettet.

Først og fremmest har vi jo fået flyttet, og dermed har vi fået en have til hunden og lillemanden, hvilket absolut er en stor succes og jeg tror at hunden har tilgivet os for et år i en lejlighed :o)

Så har vejret jo ikke ligefrem været helt vildt imponerende i Juli, i hvert fald ikke heroppe, så vi har egentlig mest været hjemme i ferien, men vi har da været på besøg i nogle enkelte Zoo's, hvilket lillemanden helt klart syntes var spændende med alle de interessante dyr at se på. Han var dog ikke så glad for gederne, i hvert fald ikke da han var med sin far inde i indhegningen ved dem. De måtte godt være på afstand men de måtte ikke komme for tæt på!!! Så var det bedre at ae dem udefra :o)

Så havde vi besøg af svigermekanikken i 2 uger :o) De kom hovedsageligt for at passe mindste musen i de 2 uger mens hans dagplejemor havde ferie men de endte med at lave stort set alt så vi andre kunne holde helt fri :o) der blev både vasket tøj og gjort rent, handlet og lavet mad og ordnet forskellige ting her i huset som eks. at få sat lamper op osv, ren luksus :o)

Jeg lovede så også at lave kage til min nevø's fødselsdag men mere om det på min kageblog

Sidst men ikke mindst har mindste manden og bedstefar (denne gang morfar) bygget en sandkasse som bedstefar og mor (ja mor!!!) har fyldt med ca. 1 m3 sand, far var nemlig ikke hjemme, han var på træningslejr i en uge så han kunne ikke hjælpe til.

Her kommer lidt billeder fra feriemåneden..

 Kameraet duggede da der var varmt i dette rum. Slangen er nysgerrig :o)

 Det føles lidt mere sikkert på skødet af far, som dog ikke er særlig glad for situationen da han ikke kan fordrage slanger

Nej far jeg vil altså IKKE have den sombrero på, den kan du selv tage på!!

Den gamle her var lige ude på en gåtur :o)

Og sådan så den ud når man stod helt henne ved den, spændende at klappe en skildpadde :o)

Timon er det absolutte favoritdyr i samtlige zoo's :o)

Se der er en bjørn bag ved mig mor :o)
 Nu som abe i bur ;o)
 Den så altså lidt farlig ud den ged

Skal da sidde ligesom far gjorde
 Hjælper lige far med at lappe cykler :o)
Sammen med farfar og farmor
 Cocio synes at fuglebadet er en fantastisk plads at tage solbad på :o)

 Min første ridetur :o)
 Jeg klarede mig egentlig fint uden mors hjælp men det behøver vi ikke fortælle hende :o)
 I hængekøjen hos Moster mens den yngste kusine står ved siden af :o)
 Hjælper bedstefar med at bygge sandkasse :o)
 Hjælper mormor med at slæbe brædderne
 På vej for at give bedstefar en skrue
 Jubii jeg får en sandkassa :o)
 For stor til body så nu i undertræje :o)
 Uh den var tung :o)
 Jeg hjælper med at holde brædderne på plads
 Jubii så kom der sand i
Leger med bedstefar :o)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne sommerbilleder, hvor hele familien nyder sommeren. :)
    diary.dk

    SvarSlet
  2. Hej Kamilla :o)

    Tusind tak :o) Ja du kan tro vi nød al den sol og sommer der overhovedet var ;o)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)