27. august 2012

Stadig i live

Ja jeg lever altså endnu, der er bare sket så meget siden sidste post at det har været svært at følge med!

Vi flyttede alle hjem til mine forældre, mens vi ventede på lillebror, så vi kunne flytte til Island! Stort set alle vores ting blev sendt med container til Island!

Lillebror kom den 14. Juli om natten, fra første ve og til han var ude gik der 1 time og 5 minutter :-) og det var helt sikkert kun fordi vi havde 40 min til sygehuset hvor jeg sad og koncentrerede mig om ikke at skubbe ham ud! Fra ankomst til sygehuset gik der 10 min :-) senere den formiddag var vi så alle til mormors fødselsdag for hun og lillebror deler dagen :-)

I løbet af ugen skulle vi så have lavet pas til ham og arrangeret barnedåb, for han blev døbt den 22.!

Den 23. Blev Cocio så sendt afsted til isolation og vi rejste selv den 28. Da lillebror var 14 dage gammel!

Og nu bor vi så hos mine svigerforældre indtil kæresten får job og vi finder en lejlighed hvor vi må have hund!

Cocio kom ud af isolation den 24. Denne måned, og nøj hvor var hun glad for at se os! Hun er helt sig selv, ikke fornærmet over isolationen overhovedet, men hun er blevet tromletyk :-) ældstemusen var også meget glad for at se hende igen ;-) Min svigermor har købt en pink efterårsfrakke til Cocio, det er kæresten ikke helt glad for ;-) hehe

Og lige i denne periode skal mine svigerforældre (og dermed os alle) flytte ind til Reykjavik, så vi lever endnu engang i flyttekaos, og kan ikke pakke så mange af vores egne ting ud! Så jeg håber i bærer lidt over med mig og har lidt tålmodighed med mig :-) jeg vender stærkt tilbage, for har fundet en masse opskrifter jeg vil prøve af når jeg får mit eget køkken (dog mest usunde ting...ups ;-). ) Jeg laver ikke mad mens vi bor her nemlig!

Med håb om at alle har haft en skøn sommer :-)

Billederne er lillebror et par timer gammel og Cocio i hendes efterårsfrakke :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)