3. juni 2012

Fødselsdags give away

Ja så kunne jeg tage mig sammen til at få sat den her i gang.

Min blog fyldte 1 år omkring 10. maj og i den anledning vil jeg holde en lille give away, også fordi jeg er nysgerrig efter at se hvor mange der egentlig læser med her :o)

Dette er præmien, den er hjemmelavet så ikke noget stort og dyrt :o) Det har jeg nemlig ikke lige budget til ;o) Det er en clutch bag og en lille pung til mønter eller kort, kortene kan lige præcist være deri, har nemlig selv et sæt lavet af Bilka blade, så jeg ved det ;o)
Det er lyserødt og det er cupcakes man kan se hhv. top og bund af hist og her.

Jeg ved godt at denne give away mest henvender sig til piger/kvinder men skulle man som mand have lyst at deltage, kan man jo evt. forære præmien til en :o)

Reglerne er som mange andre steder:
1 lod: Læg en kommentar på bloggen, jeg læser alle kommentarer og I må skrive hvad I har lyst til
2 lodder: kommentar + fast læser
3 lodder: kommentar + fast læser + link til give away på din blog :o)

Jeg udtrækker en vinder den 10. juni omkring midnat :o) (eller konkurrencen slutter i hvert fald der) Husk at skrive i kommentarfeltet også hvor mange lodder du deltager med :o)

3 kommentarer:

  1. Hej Annie ;)
    Sød blog du har, har luret på de spinatpandekager du har lavet, ser altså lækre ud.
    Rigtig flot give away sæt, æælsker alt med cupcakes,ville lige passe til mig,
    2 lodder
    Yvonne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Yvonne kan du ikke sende mig din adresse så du kan modtage din præmie?! :o)

      Slet
  2. Hej Annie

    jag vill gärna ha 2 lotter:)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre hvad du har at sige :o)